Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

2 Reacties to “Hello world!”

  1. lucia Says:

    ik ben door ruud onderzocht een aantal jaren terug en sindsdien ben ik zieker geworden en heb ook tinnitus gekregen in de oren,ben bezig bij een KNO arts of hier wat aan gedaan kan worden. heeft dit zin? ik lees in tboek van m. schonkert dat tinnitus ook bij me/cvs kan horen. dus hoeveel kans op genezing bij een KNO arts of andere arts? heb gehord over infuus in duitsland, goed idee? dank mij iets te laten weten. vr groet

  2. ruudvermeulen Says:

    Tinnitus komt voor bij 8% van de mensen. Bij 1% is dat ernstig. Ik vond deze getallen bij een werkgroep van KNO artsen in Engeland. De kans dat iemand met CVS/ME het heeft zonder dat er een verband bestaat is dus ook 8%. Een verband is alleen waarschijnlijker als het voorkomen veel groter is bij de CVS/ME groep. Volgens mij is dat nooit gemeten in de CVS/ME groep. Voor een advies en behandeling moet je bij een KNO arts zijn.
    Ruud

Geef een reactie

