Nieuws van het CVS/ME Centrum Amsterdam

Met ingang van januari 2013 start Theo Wijlhuizen in het CVS/ME Centrum Amsterdam. Tot augustus 2013 zal hij zich bezighouden met patiënten met fibromyalgie en het onderzoek van de conditie van gezonde mensen.

Wij zijn natuurlijk blij met zijn komst. Nu werken als de twee experts op het gebied van CVS/ME samen, al moeten we tot augustus wachten tot we werkelijk van start kunnen. Het onderzoek en de behandeling van CVS/ME komt in Nederland zo weer op gang en we hebben samen grote plannen.

 

2 Reacties to “Nieuws van het CVS/ME Centrum Amsterdam”

  1. Guido den Broeder Says:

    Fijn dat jullie tot overeenstemming zijn gekomen!

    Guido den Broeder
    Voorzitter ME Vereniging Nederland

  2. Petra Eefting Says:

    Fijn dat er weer verder gewerkt kan worden! Moet men zich weer opnieuw aanmelden als patient? Wat zijn er voor onderzoeken gaande naar fibromyalgie?

Geef een reactie

