Het CVS/ME Centrum Amsterdam en de UWV

De beoordeling van de bealstbaarheid van CVS/ME patienten door het UWV en andere uitkeringsinstanties is lastig. Dat geldt zowel voor de patienten als voor de artsen. Wij zijn al jaren bezig om de mogelijkheden en beperkingen van de CVS/ME patienten concreet te maken, maar nu voegen we daar een optimale comunicatie aan toe.

Met ingang van vandaag komt Marco Straatman, bedrijfsarts, ons centrum versterken. Hij heeft jaren ervaring met beordelingen en begeleiding en hij zal de contacten verzorgen met het UWV en andere uitkeringesinstanties.

Dat houdt in dat hij de brieven schrijft, aanspreekpunt is en mee kan gaan bij zittingen.

Ons onderzoek was al objectief en wetenschappelijk verantwoord, maar nu gaan wij dat ook optimaal comminiceren met de uitkeringsinstanties.

3 Reacties to “Het CVS/ME Centrum Amsterdam en de UWV”

  1. Nettie Says:

    Dat is een heel goede ontwikkeling voor ons patiënten én voor het centrum !

  2. Guido den Broeder Says:

    Goede zet!

    Met vriendelijke groet,

    Guido den Broeder
    Voorzitter ME Vereniging Nederland
    http://www.mevereniging.nl

  3. NailTalk Says:

    Heel blij mee. Ik loop tegen een muur van onbegrip aan bij het UWV; ze negeren compleet mijn klachten. Hopelijk brengt dit verandering, succes Marco!!

Geef een reactie

